If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
ей хора вие не се спряхте ще кажете че ще правите колата турбо или ще правите супер сложна интервенция,колега давай 60-80лв. и недей да му мислиш толко ако ти харесва,харесва ако не здраве да е слагаш си старите и готово + това една резервана крушка(ксенон)вече е по 15лв. не мисля че ще е проблем да ги сменяш вендъж в годината дори и да няма гаранция,аз лично карам почти 2 години с едни крушки и няма мърдане така че всичко е на късмет
Подкрепям, от както съм с ксенона никакви проблеми почти 2 год
и още......
в/у стъклата на фаровете ми има едно фолио, който се поокъсало.
как да го сваля изцяло, без да надраскам стъклата?
защо е слагано и какво става без него?
и още......
в/у стъклата на фаровете ми има едно фолио, който се поокъсало.
как да го сваля изцяло, без да надраскам стъклата?
защо е слагано и какво става без него?
Там където пастират коли, ще ти полират и фаровете
В сектор лупи на сайта, 3-ия комплект, който е за Н1/Н7.
значи ТОЙ Е !!
БИКСЕНОН КОМПЛЕКТ С ЛУПИ ЗА ВГРАЖДАНЕ с ANGEL EYES около лупата светещи в бяло H1 / H7 4.3К, 5К, 6К 35W
Съдържание: 2 ксенонови крушки,
2 бр. лупи с дължина 10см, 2 баласта, рингове ANGEL EYES CCFL,
релета, щипки,
кабели, болтове и инструкции за монтаж.
Вградена защита от късо съединение,
пренатоварване, прахо и водоустойчив,
UV-защита на крушките, намалени
електромагнитни смущения.
Произход: Китай
Цвят: жълтобял, бял, студено бял. Гаранция - 12м.
Цена: 220 лв.
Цена на комплекта без баласти : 170 лв.
В наличност!
Ми те лупите отзад ако са с нормален Н1/7 цокъл нищо не ти пречи да махнеш ксенона и да сложиш на лупата нормална крушка (стига лупата да не е пластмасова)...
ПС: ако ще слагаш такива лупи рефлектора на късите не ти трябва и според мен нямаш право да не го боядисаш черен
Тей като гледаш снимката как мислиш, рязани са естествено и в КАТ какви проблеми ще имаш много знаят твоята кола с лупи ли трябва да бъде или не...
Аз съм с такива лупи и рефлектора не се реже!
Сваля се само металната шапка, която седи пред обикновената крушка.
Ако се наложи да се махнат лупите, шапката може отново да се сложи.
Кабелчетата на ейнджъл айс-а могат да се пуснат през дупката за крушката и тогава се налага да се направи прорез около 1мм, за да не се прекъснат при стягането.
Този прорез обаче не вреди при връщането на шапката и оикновените крушки!
Друг вариант е да се пуснат да минат отпред пред рефлектора.
Тогава не се реже абсолютно нищо!
Иначе без да се свалят съклата на фара, няма как да се монтират лупите.
Comment